2016. július 25., hétfő

Molnár György: "Őszinte leszek – ez most sem jó érzés."


Molnár György, gitáros a kezdetekről nyilatkozott a langologitaroknak 2012-ben.

Megható Omega dalok ITT.

Milyen volt alig tizennyolc évesen, a többieknél jóval fiatalabban belecsöppeni az Omegába?

Őszinte leszek – ez most sem jó érzés. Manapság persze már kellemesebb, hogy hat-hét évem van a többiekhez képest, de akkor még nagyon kellett figyelnem az erővonalakra, hogy mi történik körülöttem a zenekarban. Annak idején ők kerestek meg engem, de először nem akartam elvállalni, ugyanis a Deccával már voltak saját szerzeményeink, ráadásul én a luxemburgi rádión is a keményebb számokat szerettem, és Omega helyett Liversingre jártam. Egyszer lent voltam a próbájukon, de a világ már csak úgy működik, hogy Charlie ezt rögtön megneszelte. Alig jöttem ki a próbateremből, rohant felém ordítozva, hogy elárultam őket. Próbáltam csitítani, de továbbra is csak árulózott, nem hagyott szóhoz jutni, és erre már elkezdett dolgozni bennem is az adrenalin. „Tudod mit? Akkor átmegyek az Omegába!” – kiabáltam vissza. Ez a pillanat döntötte el. Belecsöppentem egy teljesen idegen korosztályba. Egy ideig csendben maradtam, mert az új gyereknek nem lehet szava. Aztán lassan kivívtam magamnak a tiszteletet, és onnantól kezdve elfogadtak. De most is teljesen másképp gondolkodom, mint ők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése