2015. május 4., hétfő

Mihály Tamás ismét reagált: "Magamra maradtam"

Vihart kavart, hogy Mihály Tamás, az Omega basszusgitárosa szerint Kóbor Jánoséknak nem lenne szabad fellépniük a felcsúti Pancho Arénában, mert az olyasvalamit jelképez, amivel a zenekarnak nem lenne szabad azonosulnia. - írja a Bors.

Mihály Tamás Facebook-oldalán ismét reagált:

„Én a magam részéről úgy gondoltam,hogy a Klubrádiónak adott nyilatkozatommal,és amit a neten erről kommenteltek (mindkét oldalról)a magam részéről a dolgot lezártam. Igen ám, de tegnap egy bulvárlapban a Kóbor odanyilatkozott, hogy kvázi mit hőzöngök, nem is vagyok benne.

Én meg azt gondolom,hogy ameddig az OMEGA név bármilyen formában benne van,addig Én is benne vagyok, hisz 47 éven keresztül a banda tagja voltam,vagyok.Ha KÓB-ORatóriumnak hivnák ezt a produkciót, nem szólnék egy szót se. De elég nagy betűkkel van kiírva az OMEGA, úgyhogy
sajnos érint. Itthon, és külföldön is. Többször már Oratórium nélkül!
Szóval: Ha valaki közpénzen a háza végébe épített egy stadiont,alapít hozzá klubot, akadémiát, miegymást, az igenis politika. Mindegy, hogy melyik Makovecz tanítvány tervezi.
Ebbe belekeverni a banda nevét, az is politika.

Nekem meg ez nem tetszett.Tudom nem tudjuk egymást meggyőzni,különösen,hogy a banda többi tagja hallgat (ez is beszédes).

Az az elegáns távolságtartás ami régebben (évtizedekig)jellemezte a politikához való viszonyunkat, eltűnt. Magamra maradtam, csak sajnos nem csak a politika esik messze tőlem, de úgy tűnik az együttes többi tagja is.
Sajnálom. Elég idős vagyok már,hogy ne mismásoljak hazudozzak,magyarázkodjak.Azért is irok itt,mert ez biztos hogy az én véleményem ujságirói közbeavatkozás nélkül.
Meckynek meg javasolnék egy országjárást,fürödhet az egri uszodában,oratóriumozhat a Sárospataki Művházban. Mindkettőt valóban Makovecz Imre tervezte.
Addig is inkább zenét készítek a Millió Dolláros Bébi c. táncjátékhoz.
Az legalább élvezetes.”
 – írja Mihály Tamás..

Nyomj egy lájkot, ha kedveled az Omega együttes dalait.

Omega kiadványok, érdekességek - KLIKK.

3 megjegyzés:

  1. A művész, aki ilyen ismertséggel bír, mint Jani az Omega jóvoltából, köteles - ha embersége elegendő - jó irányban élni a tekintélyével, és presszionálni a hatalmat, ha visszásságok történnek.. Ha Kóbor adna magára, nem a felcsutak fülébe húzná, nem az egyéni karrierjét építgetné tovább, ráadásul elég torz irányban.. :P

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg pont a Mihály Tamás csinál ebböl politikai perpatvart . Nincs igaz és öneki is ott lenn a helye a koncerten.

    VálaszTörlés
  3. Ha Mihály nem kezdi el a politikai nézeteit burkoltan, majd nyíltan hangoztatni, akkor nincs felcsúti balhé. Aki a Népszabadságnak, mint MSZP-és fórumnak is nyilatkozik, az ne szóljon egy szót se. Tán elfelejtette a történelmet???

    VálaszTörlés