2016. július 25., hétfő

Debreczeni Ferenc meglepő válasza: ez akart lenni dobos helyet


Debreczeni Ferenc 1971 óta adja az ütemet a banda alá. Pedig nem dobosnak készült.- írja az oroscafe.hu.

Megható Omega dalok ITT.

– Irigylem a mai fiatalokat. Nekik rengeteg lehetőségük van profi képzésen részt venni olyan hangszeren, amilyenen csak akarnak. Amikor fiatal voltam, szaxofonozni akartam, viszont erre nem volt lehetőségem, ugyanis még magát a hangszert sem tudtam beszerezni az előző rendszer hibájából. Természetesen nem bántam meg, hogy a dobolást választottam, viszont ezt autodidakta módon tanultam meg, nem tanároktól. Azt üzenem a mai zenészeknek, hogy mindenképpen próbáljanak ki minden hangszert, hisz nekik már van lehetőségük rá és sokkal könnyebben elérhetik az álmaikat, ha megtalálták a megfelelő zenei eszközüket – tanácsolta Debreczeni Ferenc.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése