2013. május 15., szerda

Kóbor János: "Először a zenélést akartam abbahagyni"

Zene vagy sport? - ez az a kérdés, amely sokáig foglalkoztatta Kóbor Jánost...

- Apai nagyapám és nagybátyám is építész volt, én is ezt a pályát választottam. Az egyetemi évek alatt indult be igazán az Omega. Az érettségi után csatlakozott hozzánk Benkő Laci - ő korábban a Petőfi Gimnáziumba járt -, vele jelentősen erősödött a csapat. Nekem a tanulmányaim miatt döntenem kellett, hogy miről mondok le. A sport volt a mindenem. Először a zenélést akartam abbahagyni, de Benkő Lacival egyre jobban futott a zenekar szekere. Végül egy sérülés vetett véget a gátfutásnak, ez eldöntötte a dilemmámat. A kosarazáshoz pedig a 183 centimmel mindig is alacsony voltam. Így a mérnöki diploma megszerzése mellett a zenélésre maradt még időm. - nyilatkozta az Omega énekese.

Nyomj egy lájkot, ha kedveled az Omega együttes dalait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése